Erou [ Șoaptele nopții ]

Erou


Pictor trist în visul meu

Mă pictez ca un erou

Salvându-te pe tine

Pentru mine.


Amândoi într-un tablou

Tu ești sunet, eu ecou

Extensia sufletului meu,

Mă pictez al tău erou.


Și prin negura uitării

Tu ești numele iubirii

În visul meu… eu visul tău,

Mă visezi al tău erou.


Și-n albastrul mării

În căderea serii

Gânduri zboară-ntr-un ecou

Mă visez al tău erou.


Te salvez de la uitare

Și te mângâi cu o floare

Eternitatea ne așteaptă

Într-o lume dreaptă.



Tu ești pată de culoare

Eu sunt singur și mă doare

Te pictez cum te-am iubit…

Povestea mea fără sfârșit. 


@Aurel Alexandru Donciu, Toate drepturile rezervate; Reprodurerea - chiar si partiala -  interzisa. 

Din volumul Șoaptele nopții, 2020

Consultati Legea Dreptului de Autor inainte de a prelua textul.

Comentarii